Ligetvédők

Elindult a buldózer, de lelkes aktivisták és politikusok még aznap megállították!

Én csak ismételni tudnám, amit korábban leírtam, ezért inkább összegyűjtöttem néhány írást a témában, illetve civil szervezeteket, kezdeményezéseket, blog-okat a teljesség igénye nélkül. A helyszíni eseményekről készültek videók is. Végül pár képpel illusztrálnám, hogy mit láttam az első irtás után.

A Ligetvédők facebook oldala

A Ligetvédők blog oldala

A Ligetvédők alkormánya 

Összefogás a város ligetért facebook oldala

Ligeti veszedelem facebook oldala

Városliget blog

A CivilZugló egyesület Városliget petíció felhívása


A jogi lehetetlenségről

Ipsos közvélemény kutatása a Liget projekt kapcsán

Baán László 13+1 legnagyobb hazugsága a Városligetről – és a cáfolat


A fák elleni terror elbukásának pillanatai azon a bizonyos március 18-án:


A közhangulat:



Az Átlátszó is kinn volt a helyszínen:




Íme a képek, melyek 2016.03.22-én készületek:







Még egy gondolat a végére mely, mostanában foglalkoztat: amikor a park 50-70-100 éves fáji elkezdtek nőni még teljesen más volt a levegő minősége. A most ültetett fáknak nincs lehetősége ugyan azt a fejlődési pályát bejárni. Ha megnézzük Budapest légszennyezettségi térképét látható, bár sokkal jobb a levegő a Városligetben, de város területén egyedül a budai hegyek egyes részein mondható tisztának a levegő.


Megjegyzések

Népszerű bejegyzések